Wednesday 10 August 2011

serius mamat ni takkan maafkan aku sampai aku mati .hati keras mcm batu..ego nk mampos

ZALI..mamat inilah yg tak tegur aku.ok fine ..ko tak nak maafkan aku..
dan aku rasa tak mati pon aku tak kawan dgn ko..aku ni minta maaf
kat ko cara baik..tp ko tak jawab..wat the fuck...ko ingat aku ni terhegeh2 nk kawan dgn ko
pegi mati ar lu.sialan lu..saje je ko nk bg aku serba salah sampai mati agaknya.kan..kan..puas hati ko kan..
aku ni skit tidak menyimpan apa2 perasaan pon kat ko..aku pon dah ada tunang..ko nk suruh aku ni berlutut nk minta maaf kat ko.eh piraaah lu.ingat ko artis ker wei..nasib baik ar bulan pose.kalo tak aku mencarut..
buat semak jek aku menceritakan pasal ko ni dalam belog aku..
dia ni ar marah aku sampai tak ampunkan kemaafan  aku..

ook..ko ni setan..dan aku panggil ko SETH...

sesiapa yang dipohon kemaafaannya (dengan ikhlas), dan ia menolaknya, maka yang menolak tidak akan dapat merasai telaga Nabi Saw di akhirat kelak. (Riwayat At-Tabrani. Albani : Dhoif) wallahualam

sesiapa yang kenal mamat ni.tlg jangan couple dia ni.
hati batu...

No comments:

Post a Comment