Sunday 7 August 2011

alhamdulilah..seronoknya berniaga...nk ikut jejak arwah nenek ainon lah!!

alhamdulilah....
walaupun customert tak ramai nk beli..
tp ada juga yg sanggup kata nak beli kasut..
permintaan lebih kepada adidas warna biru....
semangat giler seh...ok ni nk cari duit utk tambahkan lagi
duit wedding aku...skrg ni nak cari duit bkn senang..tp buang duit ..
haishh sekejap jek dah abis...meniaga ni standard ar mula2 org tak nak beli..
nnti lama-lama ok ar tuh.dah ada regular customer...best...i'm soo eksited...
besok pagi aku nk bawak ke opis nk meniaga lak kuih2 raya..agaknya laku ke tak.
test dulu, mana ar tau kan...kalo ada yg berkenan
oooh terlupa pasal bufday aku kan

alhamdulilah.syukur kepada mu YA ALLAH,
aku sihat dari segi tubuh badan,bahagia bersama dgn org tersayang,mempunyai keluarga
yang sangat meyayangi, hidup dalam bersederhana..utk tahun ini aku memilih jalan utk tidak celebrate birthday,,sbb bln yg mulia ni.aku menghormati...chewaaah...
tahun ni baju kurung tak beli, baju utk berjalan pon tak ada jugak.this year simple...dah tempah..pakai jelah yg mana ada .......:).bila aku menghadap mu YA ALLAH,aku rasa tenang sekali...tak putus aku beerdoa padamu supaya dimurahkan rezeki, ko ampunkan dosa aku,family,serta muslimin dan musllimat...skrg ni umur aku sudah mencapaia 26 tahun.dan insyallah jika dizinkan MU,aku akan menjadi isteri org..

agaknya mcmana ye..misti kelam-kabutttttt
hahahahaaaaaaaaaaaaaa






No comments:

Post a Comment