Monday 15 August 2011

ok..saya telah adalah staff utk part time TGV mines.

dengan ini saya ingin memaklumkan kpd semuanya saya sah bekerja
part time di TGV  Mines.nk beli tiket wayang..contact saya je terus.hahaaa
napa aku bekerja sbb nk cari duit lebih utk berkahwin..haaa.mana ada cukup setakat gaji kat ukm.nama jek keje kerani cabok...so duit pon cabuk ar..aku dah tak ada masa nk pegi dating ker, jumpa kawan2 ker,nk tlg mak aku masak ker, tlg kemas rumah ker.ahaaa. dan semuanya sekali aku malas..
skrg dekat mata aku duit..duit..duit...gila duit kan ko ni..haaaahaa
dan taun ini juga aku tak beraya kerana first day raya dan second raya aku akan bekerja..
sory ar geng...nnti raya ketiga dan seterusnya kita akan jumpa punya ..jgn riso..
sapa kata tak sedih bila tak raya.tp nk wat mcmana..taun dpn baru beraya sakan,
sbb insyallah ada jodoh,jd bini org.pengalaman kat sana bekerja setelah 2 hari, seronok ar gak walaupon ada senior yg dah lama keje kat situ berlagak dan kerek..woi ada aku kisah dgn korang..aku wat hal sendiri lagi bagus.lagipon aku cari rezeki bknnya nk cari kawan.
cuma yg aku paling suka ada 3 org laki eee. kiut dan hensemmmm ..geram i tau...
diorg pon ok tak kerek pon.eee suka2 oh i like.. keja kat sana tak susah pon,dia ada 3 bahagian

1. booking tiket.skrg tgh belaja lagi mcmana nk guna sistem tiket ini..first time abg tuh ajar , tegagap aku dgn customer..eeeeeeee tak suka ok..tekan sana tekan sini..yess, berjaya.tiket dah print..kalo customer datang sebut jek..
hai welcome to tgv, nak tgk citer, pukul brapa,sit yg mana leh choose..
ulang lik yg customer nk..then diaorg byr baru boleh print..hahaahaa.easy maa.keje tak leceh.tp once dah short.mcm babi ar kene byr lik

2. candy bar
ini mcm lakhanat gak, sbb aku bersama dgn senior yg kerek2, aku jadi backup diaorg ar, nk air aku tlg amik kan, nk pop corn ker,nk jagung,nk hot dog,nk segala bagai customer nk..setakat ni aku jadi backup dah pandai nnti guna sistem aku lak arahkan org...tp bestt..teringat aku dinner dashh..alhamdulilah semlm berjaya belajar booking tiket.nasib baik tak short...mcm org giler kira duit...

3. jaga floor hall
ini yg paling aku tak suka.walaupon senang .setakat jaga  tp nk kena tggu diaorg tgk wayang..kalo abis kol 2 lbh,maknanya aku lik lambat ar..pegh..confirm kat opis mengantok...

bila dgr lagu raya ..sebak ar lak.sbb tahun ini tak beraya..sedihnyaaaaaaaaaaaaaaa
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :((((((

tgk ar aku akan nangis pagi raya..ok mood sedih...












 

No comments:

Post a Comment