Tuesday 23 August 2011

cinta kami di atas batu sakti!!!!


ini adalah batu sakti kami berdua..perghh..hurm mengenangkan balik kisah percintaan kami berdua..mmg kelakar ar...aku mmg tak suka pon dgn dia..tp kan,entah ar mcmana boleh terlekat.
mungkin ini dikata kan jodoh.sayang aku pada dia semakin kuat dan tak boleh dipisahkan.
cara kami sgt berbeza dgn pasangan lain.kalo gadoh.terus bermasam muka, tak betegur.aku ar suka mengamuk..yg si dia..kelihatan tenang dan bersahaja..itu namanya lelaki..tak emo mcm perempuan..
aku suka gaya dia..tp kalo dia mengamuk atau membebel.aku suka berdiam diri.mungkin itu adalah cara terbaik kami..nnti lama2 ok balik.tak dia pujuk ataupun aku pujuk dia..
bagi aku dia adalah tempat segala aku mengadu.pasal kerja. kawan,duit dan segala-galanya,pegh lega rasanya..salah satu faktor kita org menjadi pasangan yg bahagia.satunya adalah tidak curang..dulu mmg aku suka benda2 mcm ni.tp lepas itu , aku sudah serik!!!sepanjang aku becinta dgn dia..satu popuan belum dia ada skandel.tp aku perghhh ..tak nk aku ingatkan balik kisah2 lama..kesian dia banyak kali kena tipu dgn aku..ijan aku minta maaf sesangat ..tak ada niat aku nk wat mcm tuh.aku just nk kawan2..tp lelaki ar suka mengambil kesempatan..ahaaaaa celaka semua itu...hampir 5 tahun aku membenam kasih bersama dia.suka dan duka.itu adalah sebhgn dari idup .ada duit dan tak ada duit..kami sama2 tempuh bersama.pelbagai cacian dan tomahan yg dilemparkan aku pertahankan jua..ko je manusia yg leh tahan perangai sialan aku ni...tahan dgn mulut puaka aku ni..tahan dgn perangai aku yg suka melawan ckp ko.terima kasih kerana sudi memberi kasih sayang yg tak tehingga utk aku..

Termenung ku disini
Banyak yang menemani
Seakan tiada henti
Tuk menghiburku saat hati sunyi
Hari hari tak pernah sepi
Kau satu dihati
Kau penyejuk
Kau penyemangat
Kau lah satu di hatiku
Yang takan pernah terganti
Yang tak kan pernah ku lupa
Walau sekejap
Kau adalah jiwa
Kau adalah raga
Kau adalah hati
putih suci bersih
Tak kan ternoda
kau selamanya dihati
kan abadi dan hakiki
kan ku jaga selamanya

No comments:

Post a Comment