Wednesday 20 July 2011

saya nk pillih sapa ye utk majlis perkahwinan..tak tau yg mana satu ni

pilihan aku adalah ramai..ikutkan aku kalo aku kaya dah lama aku amik semua yg gempak dan satukan idea mereka ..waaa misti cantek dan terbaik pelamin n everything..tp itu semuanya angan2 belaka..
siapa ar aku ni..kawin anak raja bukan..dah aku bkn dikategorikan anak org berada..kat opis ada masa aku seronok buat kerja..tp ada ketikanya aku lebih mencari bahan2 utk my wedding..duit adalah segalanya2.adik-adik semua saya nasihatkan better anda mengumpul duit dari sekarang..tgk mcm aku ni..mana aku nk dapatkan duit sebnykk..utk cover everything...masalah ini hanya aku dan ijan yang tau.bertapa seksanya jiwa dan raga...tp aku tepiskan semuanya..tp jgn riso.ALLAH S.W.T mmg adil kepada umatnya..rezeki aku nk bertunang.dapat duit anugerah pekerja cemerlang.alhamdulilah...
esok dah book appoiment pelamin..mintak akak ni leh bagi diskaunnn..

1. Pelamin: cantekk tp tak tengok lagi

2.jurugambar :

tak sure lagi .ngeh2


nnti saya update kan...

No comments:

Post a Comment