Sunday 17 July 2011

goodbye mr.harry poter ..we will miss u so much

percaya atau tidak..selama hampir sepuluh tahun,at last citer hary poter 
sudah berakhir..apakah,mengapakah dan bagaimanakah ianya boleh terjadi.
biasa ar citer org mat salleh ni,,hanya limited edition sahaja.
mmg terbaik..dan citer menarik..rugi wooo tak tgk..aku pegi mr.ijan ke jusco balakong 
menonton wayang dalam kol 6 ptg..jalan2 sempat lagi beli baju opis dan beli bra.ahahaha..
baik punya....tgk citer hary poter mmg ar best.tp aku benci dgn org belakang aku tuh..rasa nk sepak2 jek,,
ko tuh tgk je ar,,jangan nak kena kerusi aku leh tak.pening ar..sikit2 kena kat kerusi aku..mcm batak ar ko ni..
aku berani pandang balik kat dia ..tiba2 aku tgk dengan selamba kaki dia letak kat atas kaki aku..keling mmg kuang ajar betul.cepat dia turunkan ke bawah,,,babiiiiiiiiiiiii ,,hormat skit aku ni..dah memekak anak ko tuh.sikit2 sendawa.mcm mabuk..terus mood aku nk tgk citer tuh...tak ada sgt.tp disebabkan aku dah bayar ..aku layankan jek..tp sempat aku nangis tgk citer. tuh..ingatkan harry potter ni dah mati..rupanya idop lagi....tp anak dia lak belajar kat howgrat.ehe betul ker aku eja.lantak ar...
anyway...touching giler ni sbb lepas ni dah tak dapat tgk diaorg belakon lagi...
so saddddd


ini link kalo u all nk tau citer dengan lebih lanjut...:) 

No comments:

Post a Comment