Sunday 24 July 2011

MALAYSIA KALAH KEPADA SINGAPURA..oh damageeeee

oh ok sebenarnya aku berkobar2 utk menyaksikan perlawanan diantara pemain malaysia dan singapura..
sanggup family kitaorg bungkus awal2 semata-mata nk tgk bola..start pukul 7.15 mlm..tp satar mmg terbaik..sedap giler.first time aku merasa..hanya tuhan saje tau.betapa nikmatnya.ahahahah.ok sambung citer pasal bola..kami semua sepakat nk bungkus jek.dah sampai kat resort.kitaorg pon terus menghadap tgk tv bersama-sama..ok mulanya gol telah dijaringkan oleh SAFEE SALI..yehaaaaaaa...biar betul mamat ni..baru berapa minit yang pertama..ko dah jaringkan gol,..kompem menang...
alih dalam set yang pertama,aku dgn family rasa sgt dah tak best..disbbkan 3 jaringan gol dari singapura..pergh angin betul aku tgk...mcm sial..dah tuh aku tak tentu arah..rasa mcm nak menangis pon ada...dah nangis pon.giler fanatik aku ni..ok mals nk tgk bukak citer lain dulu..tp cyan bangang .dia nk gak tgk.

ok time waktu berehat...kitaorg tgk majalah 3.cantek giler nurul shuhada masa nikah..cool ...untung ar dia pakwe pon hensem..aku..apa yg ada..taik hidung masin jek

ok permainan seterusnya dimainkan..ok dah mcm org gile tgk pemain malaysia.kelam kabut nya .eh lagi satu goalkeeper tuh sapa ek.boleh tlg tukarkan x.mengarut ar dia tuh..bangang ke apa..dah tuh semangat aku tiba2 naik setelah dua org pemain berjaya menjaringkan gol 2 bijik.nah amik ko...tp singapura lagi bijak ..mamat pemain import sekali lagi menjaringkan gol..babun betul..
kesimpulannya : 
pemain malaysia main mcm HARAM.aku tak kira khamis ni nk pegi stadium.mana tau,aku turun bukit jalil.diaorg menang..support itu penting..aapaponn utk khamis .tlg ar bagi mata tuh kasi cantik skit

aku suka abg piul punya statement

Padang tiruan- Penyokong tiruan- Player tiruan...


mamat ni hensem ar..:) tp kena pakai braces.hehehe




No comments:

Post a Comment