Thursday 29 December 2011

gila lama sial aku tak update blog.dah berabuk kot.

hari ini baru aku nk bernafas utk re-write blog aku ni hah.dah mcm apa daaaa...
mana taknya aku busy membuat kerja dipejabat sehingga tiada masa utk luangkan dgn blog.
apa khabar mu di sana..diharapkan masih lagi meneruskan sisa-sisa hidup dan masih bernafas seperti manusia yg normal gitu.
aku ...aku..aku ....
masih begini.banyak aku nk citerkan di blog..tp pelan-pelan dulu.jgn kalut-malut ok..
ni pon sbb the whole week my boss tak ada...so leh laa curi masa sekejap..
dah nak akhir tahun.pelbagai suka dan duka berlaku...nk ingat ker semua itu..hiss tak nk ar.nnti aku nk menangis lak...aku cuba menaip sebegitu laju utk meluahkan apa yg terbuku selama ini.
meh aku senaraikan pengalaman yg paling MANIS dan PAHIT sepanjang tahun 2011.


MANIS :))))
1. misti lah aku sedang dalam proses bertunang alhamdulilah bahagia sgt.thank u Allah
2.aku dapat anugerah pekerja cemerlang
3.aku dapat pegi bercuti ke BANDUNG bersama keluarga tercinta
4. aku baru tahu citer TWILIGHT
5.muka nampak bersih walaupun seketika 9sbb main tekan-tekan)
6.dapat reply twitter drpd artis terkenal.pegh fuiyohhh
7. bola sepak menang menentang INDON
8. pergi konsert SO7
9. tempat opis dah mcm tempat UNIVERSAL STUDIO ...
10.ayah dapat naik pangkat alhamdulilah..
ehhh baru teringat
i got IPHONE 4..awesommeeeeeeeeeeeee



PAHIT :((
1. gadoh dgn kawan sekolah..itu mmg benda babi laaa
2. musuh aku dtg balik walaupon aku sentiasa berfikir secara profesional
3. loan kereta sangkut.ops.hahahah
4. gigi aku still mcm ni.yelahhh dapat doktor mcm lahanat
5. muka banyak jearawat dan gemok
6. konflik dgn mak dan ayah..ni masalah dalaman.perlu ker nk citer
7. ok ni tak leh blah.amad adik aku langgar kereta org .mmg takkan lupa sampai mati pon
8.org yg aku sayang dah pindah ke opis lain.skrg dah tak rapat mcm dulu
9.main basikal ada ketikanya aku jatuh..dah aku lah yg terakhir skali.tuh yg mls nk main lagi daa
10.HUTANG KELILING PINGGANG..


walaupapapon terjadi aku ada aku.yg susah nk berubah dan degil.cuma aku ingin mengambil kesempatan untuk minta maaf sekiranya aku ada buat salah.Untuk tahun 2011, akan aku jadikan pengalaman yang paling berharga,terima kasih kerana menjadikan ianya duka dan bahagia..semoga untuk TAHUN 2012. aku ingin memulakan hidup baru dan ingin menjadi isteri yg solehah disisi  suami yang tersayang..aku nk bekerja dgn lbh gigih dan berjaya,doakan semoga perkahwinan aku berjalan dgn lancar.
aminnnnnn

i love u  all X.O.X.O

from: gee boy

















No comments:

Post a Comment